Gdy nasze wydruki z Sage Symfonia nie chcą się drukować, musimy w pierwszej kolejności sprawdzić czy drukarka jest prawidłowo skonfigurowana. W tym celu otwórz notatnik, a następnie wpisz dowolne słowo- może być „test” i naciśnij kombinację klawiszy CTRL+P. Twoim oczom ukaże się pole drukuj, należy w nie kliknąć i poczekać na wydruk.
Jeżeli twój wydruk nie pojawił się, najprawdopodobniej nie masz ustawionej domyślnej drukarki. Poniżej znajduje się instrukcja, jak należy to zrobić.
Aby wybrać drukarkę domyślną, wybierz Start, a następnie Ustawienia. Przejdź do Urządzenia > Drukarki i skanery > wybierz drukarkę > Zarządzaj. Następnie wybierz Ustaw jako domyślną. Jeśli masz wybrane Zezwalaj systemowi Windows na zarządzanie drukarką domyślną, usuń to zaznaczenie, aby wybrać domyślną drukarkę samodzielnie.
W systemie Windows 10 ostatnio używana drukarka może być ustawiana jako domyślna. Aby włączyć ten tryb, otwórz Start i wybierz Ustawienia >Urządzenia > Drukarki i skanery. Zaznacz pole wyboru Zezwalaj systemowi Windows na zarządzanie drukarką domyślną.
Po kliknięciu w poniższy link włączy się okno ustawień drukarek.
Jak wybrać lub zmienić drukarkę domyślną
Gdy wydruki wychodzą prawidłowo i mamy ustawioną domyślną drukarkę, przechodzimy do programu Symfonia.
Ustawienia>Drukarki>Drukarka graficzna
W tym miejscu należy zmienić na Domyślną drukarkę Windows. Po zapisaniu ustawień, należy uruchomić program ponownie.
Od teraz nasze wydruki z programu Sage Symfonia powinny wychodzić prawidłowo.
Po więcej porad zapraszam na główną stronę pomocy informatycznej Source-it.pl